efortuna

Reklama wielkoformatowa piła

Wszechobecne reklamy

Polskie miasta w większości prezentują się jednakowo. Każdy musi zgodzić się ze stwierdzeniem, że zalewa je fala barwnych reklam. Reklamy są wszędzie. Wychodząc z miejsca zamieszkania, orientacyjnie z bloku wtem po zrobieniu kilku kroków natrafiamy się na gazetki reklamowe. Chętnie sprawdzając skrzynkę pocztową, w ciemno wiemy, iż prędzej od listu wyszukamy tam w środku ulotki reklamowe. Idąc dalej w kierunku parkingu, naszym oczom ukazuje się słup ogłoszeniowy. Na słupie przyczepione prócz nielicznych danych o nadchodzących imprezach kulturalnych – reklamy. Wręcz przy samochodzie nie zdumieje nas widok następnych ulotek za wycieraczką naszego pojazdu. Zmierzając dalej słyszymy w radiu o mega wyprzedażach w sklepach z elektroniką. Dojeżdżając do centrum wściekłość nas atakuje z powodu co chwila mniej dostrzegalnych znakach drogowych. Znakach gwarantujących nam bezpieczeństwo, a przysłoniętych w dużym stopniu wszędobylskimi reklamami. Docierając do celu podróży wita nas gigantyczna reklama wielkoformatowa. To z kolei jest w miarę nowiutka forma transmitowania danych o towarze dla nas, konsumentów. Tu można dostrzec łagodną zaletę tej formy reklamy. W większości blade bloki wyglądają o niebo lepiej kiedy chociaż od szczytu przykrywa je chromatyczna forma. Dochodząc do meritum problemu, reklama jest konieczna. Myślę, że ten temat żąda odpowiedniego uregulowania prawnego. Stan ten się niespiesznie modernizuje. Do gry wstępuje konserwator zabytków ale to tylko i wyłącznie jeśli chodzi o starówki miast. Pozostaje nam oczekiwać a przy tym monitorować.


http://awangardafutbolu.pl/